גודל טקסט      

אמנת שירות

 

תושבים יקרים,

קרני שומרון  שלנו, היישוב הקהילתי המקסים בו אנו חיים, גדל ומתרחב משנה לשנה ואיתו גדלים צרכי התושבים ומתרחבת התשתית הקהילתית והעירונית.

מועצת קרני שומרון  רואה עצמה מחויבת לתושביה ורואה בעבודתה שליחות ציבורית חשובה מאין כמותה. אנו מחויבים למתן שירות יעיל לתושב, שירות אדיב, איכותי והוגן.

אנו מחויבים לחוויית שירות גבוהה בכל ממשק שלנו עם התושבים ומשקיעים בכך מחשבה רבה ומשאבים רבים. אנו פועלים  באופן מתמיד לשיפור וייעול בהיקף וברמת השירות ודוגלים בחיזוק הקשר בין המועצה לתושב.

ניתן להפנות את פניות הציבור במגוון רחב של ערוצים: דרך מוקד 106 של המועצה, אתר המועצה וכן דרך  האפליקציה שלנו.

מדיניות "הדלת הפתוחה" שלי, אשר במסגרתה אני מקיים  ימי קבלת קהל עבור כל תושב המבקש פגישה  להערות, רעיונות וכל מה שמקדם את הישוב והשרות לתושבינו.

כחלק מתהליך לשיפור השירות, נכתבה ומצורפת אמנת שירות, אשר מהווה כתב התחייבות ותיאום ציפיות בין נותן השירות "המועצה", לבין מקבלי השירות "התושבים".

האמנה מגדירה את סל השירותים העיקריים הניתנים על ידי המחלקות השונות  במועצה, כאשר כל מחלקה מספקת רמות שירות לצרכי פיקוח ובקרה.

אמנת השירות נכתבה על מנת לשפר את איכות השירות לתושב לאורך זמן ולספק מידע על העשייה של הרשות.

עובדי המועצה, ואני בראשם, מתחייבים לספק שירות טוב, מהיר, מקצועי ויעיל על פי העקרונות המוצגים בחוברת המצורפת. אנו מאמינים שסובלנות, שיתוף פעולה וסבלנות יהיו הערכים המנחים במפגש בין עובדי המועצה למבקשי השירות.   אנו נבדוק את עצמנו ונקיים באופן שוטף למידה ארגונית לצורך שיפור מתמיד בשירות לתושבים, וזאת תוך הקפדה על אמינות, מהימנות ושקיפות מרבית.

תודה לכל עובדי המועצה , המנהלים וחברי המועצה, אשר שותפים ומסייעים לשיפור השירות

הניתן לתושבים בכל המישורים.

 

בברכה,

יגאל להב

ראש המועצה

 

לרשותכם אמנת השירות- לחץ כאן

הדפסשלח לחבר
ועד עובדים
תרבות
איכות הבסיבה
פורטל חינוך
החברה הכלכלית
שירותים חברתיים
nagish

ssl certificates